تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

صد و پنجاه و سه

عح دارم لباس جمع میکنم برم...یه دونه لباس تمیز ندارم..چکار کنم؟...آها. ببخشید میشه چشاتونو ببندید؟

.

.

(اسپری را روی لباس های خود خالی کرده آنها را در کوله میچپاند)

نظرات 2 + ارسال نظر
Sara چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 21:36

خب اگه اون لباسارو بپوشی یه بوگندو محسوب میشی. با من بحث نکن

اینا کثیف محسوب نمیشن..قابل پوشیدنن

Sara چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 16:39

فک میکنم تو ازون خانمه که صبا سیر میخوره میاد باشگاه و بعد از یکساعت ورزش بوی عرق و سیرش قاطی میشه هم بدبوتری

من نه سیر میخورم نه پیاز...اونام تمیز نبودن..تمیز نبودن کثیف بودن نیست!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.