تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

صد و شصت و هشت. شانسم نداشت!

اگه مثه قبل دوسش داشتم اینو واسش میگرفتم..

نظرات 9 + ارسال نظر
Naught شنبه 29 مهر 1396 ساعت 10:55

:/
چرا برا من انقد قشنگ و دوس داشتنی بود پ؟!
باورم نمیشه منم بی سلیقه ام:/
اصن نمیگنجه تو مخیله ام:/
اینا سلیقه ندارن باع:|
ما ک خوبیم:)))

دمت گرم...آخرش یکی گفت خوبه!!

نارنجی شنبه 29 مهر 1396 ساعت 10:27

:/

جان؟

آرام شنبه 29 مهر 1396 ساعت 10:19 http://Peace-road.blog.ir

باور کن دوساعت داشتم میگشتم ببینم کذومو داری میگی:|| بعد فهمیدم منظورت اینه:||||||
اگه سلیقه تی شرت خریدنتم مث عروسکه باشه
فقط سکوت میکنم

ولی جدی جذا از شوخی چیز خاصیه،فک کنم خاص پسندی برا همین اینو انتخاب کردی

نه لباس عجق وجق نمیخرم من ولی عروسک نه..!
اصن لطف عروسک به تخیلی بودنشه..اگه قرار بود طبیعی باشه میری حیوون زنده میخری!
.
.
برم بیو اینستام بنویسم..یه خاص پسند:دی

سالادفصل شنبه 29 مهر 1396 ساعت 00:19

مثلا اون خوسه ک هودی تنشه یا اون خرس قطبی ه که رو صندلی نشسته قشنگن...[کلا خرساش خوبن]
خب من فکر کردم تنهایی رفتی مسافرت برای همین گفتم یه هدیه براشون بخری...
خواهر بزرگت اگر میگفت عروسک میخوام باید تعجب میکردی

وقتی تنها میرم نیاز به هدیه نیست اصن؛ خودشون زنگ میزن چی بیار چی بیار :|
.
.
سالاد قبول کن واقعا خرس تکراریه...داشتم کامنتتو تایید میکردم گفتم به خواهرم بیاد نظر بده راجع به عروسکه..لامصب ضد حال اصلی رو اون ضد؛ گفتم خوشگله؟...گفت اون خرسه؟ اره...اصن نتونست این عروسکه رو با دید خوشگلی ببینه.
.
.
کلا حس میکنم وقتی سلیقه پخش میکردن من خواب بودم :)))

x جمعه 28 مهر 1396 ساعت 23:19 http://malakiti.blogfa.com

نظرات دوستان رو تو این پست تایید می کنم

مسی

Sara جمعه 28 مهر 1396 ساعت 23:12

نه زشت که نه. ولی فکر میکنم عروسکای خوشگلتر هم میتونی پیدا کنی. و اینکه سلیقه ها متفاوته ممکنه اون کلی هم خوشش بیاد

پیام داد من که اصن دوس ندارم برگردم به قبلا و چن خط کسشر تکراری گفت آخرشم رید به سلیقه م منم از غصه رید بک دادم بهش الان خوشحالم ^~^

Sara جمعه 28 مهر 1396 ساعت 22:23

گفتنیارو سالاد و تارا گفتن دیگه من به تکان دادن سر به اینور اونور اکتفا میکنم

سارا...واقعا زشته؟

سالادفصل جمعه 28 مهر 1396 ساعت 19:06

خدا بهش رحم کرد که مثل قبل دوسش نداری..ناراحت نشیا اما اخه بین این همه عروسک این زشت چیه؟:/بعدم مگه بچه اس ک عروسک میخوای براش بخری..
خب بر خودم واجب میدونم که بگم خواهرات رو فراموش نکن و همونطور ک ب فکر اون بودی ب فکر اونام باش لطفاااااا و براشون یه هدیه بخر.هر چند برای بزرگه بهتره عروسک نخری..

واقعا خوشگل نیست؟..اینو دیدم ذوق کردم خواستم واسه خودم بگیرمش حتی. حالا سلیقه شما چه طوره الله اعلم!
.
.
خواهرام؟...امممممم واسه کوچیکه امروز اسپینر خریدم بزرگه هم که اصلا فازش فقط خوردنه‌.‌..گفت پسته خام میخوام..گفتم بیا یه چیز خوب بخر گفت نه من گشنمه :/

تارا جمعه 28 مهر 1396 ساعت 18:44

این شب بیاد تو خوابم من سکته میکنم!

واقعا سلیقت درک نمیکنم تارا...خوشگله؛ چشاتو بشور!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.