تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

صد و پنجاه و دو

دیوونه دختره ۱۸ ساله بی ادب باحاله روانی عاشق ام..اصن فازش خواستنیه!!!

.

.

سلام خانم!

نظرات 5 + ارسال نظر
تنها جمعه 28 مهر 1396 ساعت 03:26

ایشششش کیه بزنمش..فقط باید از من اینجور تعریف کنی

تو که تویی . نیاز ب تعریف داری؟!

Sara چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 21:47

حتما باید به روم میاوردی؟-_-
بهرحال بنظر من به هم مرتبطن

فک کردم بگم بدونی بهتره..بیا خوبی کن :/

Sara چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 21:37

هم خانواده نیستن مگه؟

نه واقعا.

Sara چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 16:37

چیشد؟! ارمان هات اینا بود؟ fuck

منظورت از آرمان هام همون معیار هام بود؟؟؟

سالادفصل چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 12:33

الان از دختره تعریف کردی ینی؟!؟

اره دیگه!
این ینی خیلی باحاله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.