تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

صد و چهل و هشت

ترجیح میدم جنگ شه با شلوار کردی و پوتین کلاشینکف بر دوش تو بیابون سگ لرز بزنم پست بدم  ولی درس نخونم..

:(

نظرات 1 + ارسال نظر
کوثر یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 21:12 http://kosar-13811381.blogfa.com/

با عرض سلام خدمت برادر عزیز...
اینجانب از تکستهایی که میزاری خوشمان آمده.در نتیجه لینکت کردم.گفتم که در جریان باشی...
باشد که رستگار شوید....
شمام اگه خواستی منو لینک کن.من مخالفتی ندارما..
بعدشم.....اومممم....هیچی دیگه....همین
خودافض

نظر لطفته خواهر گرامی . ولی همون طور که میبینید اینجا لینک نداریم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.