تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

صد و چهل و چهار

نمیدونید این بسته اینترنت هدیه رو چه جوری میشه لغو کرد؟

نظرات 9 + ارسال نظر
Sara شنبه 22 مهر 1396 ساعت 23:17

من اینجا دارم حرص میخورم. پیرم کردی

خو قشنگه چنتا موی سفید لای مشکیه زلفونت ننه

سالادفصل شنبه 22 مهر 1396 ساعت 22:28

بدش دست بابات..یا کسی که باهاش رو دروایسی داری..

دیونه میشم...یکی بخواد کنترلم کنه یا محدودم کنه یا مثلا بهم بگه چکار بکن چکار نکن روانی میشم..
همینو امتحان کردم دادمش دست مامانم سردرد گرفته بودم در حدی که خوابم نمیگرفت

سالادفصل شنبه 22 مهر 1396 ساعت 21:48

گوشیت رو خاموش کن..باور کن حالت بهتر میشه

قصدم همینه. نمیتونم.‌.معتاد شدم شدید..

پری شنبه 22 مهر 1396 ساعت 20:48 http://parydaryay.blog.ir

اصن نمیدونم چی هس^:

واقعا؟!

Sara شنبه 22 مهر 1396 ساعت 18:58

بنام خدا نه نمیدونم
تو به هیچ فیلمی جز باب اسفنجی علاقه نداری ینی؟-_-

علاقه م نمیاد فعلا. باب اسفنجی میبینم شاد شم

سالادفصل شنبه 22 مهر 1396 ساعت 18:44

هعی..این پونزده گیگ الان باید برا من میبود:(((

اگه میشد واست انتقالش میدادم. ده تاش مونده هنوز

سالادفصل شنبه 22 مهر 1396 ساعت 18:24

اگر من بودم تا الان تمومش کرده بودم..

اینستاگراممو حذف کردم؛ حافظه گوشیمم پره پره نمیشه دانلود کنم. همینه که مونده

سالادفصل شنبه 22 مهر 1396 ساعت 16:16

بابا تمومش کن..چطور تمومش نکردی تا الان؟!!؟
برو اینستاگرام فقط کلیپ و لایو نگاه کن..
برو فیلم دانلود کن..
.
.
گمون نکنم تا حالا کسی خواسته باشه نت هدیه رو بزنه لغو کنه..

۱۵ گیگه هر کاری میکنم تموم نمیشه. انقد باب اسفنجی دیدم زرد شده قیافه م

kilgh شنبه 22 مهر 1396 ساعت 15:36

گام به گام:

از کابینت آشپزخانه ی خود کیسه پلاستیکی شفاف بیاورید،
گوشی خود را داخل آن انداخته،
کیسه ی پلاستیکی را گره ی کور بزنید،
به سطل آشغال زیر سینک ظرف شویی خود مراجعه فرمایید،
درب سطل آشغال را باز کرده،
کیسه ی پلاستیکی را با محتویات به درون سطل آشغال هدایت بنمایید،
درب سطل آشغال را ببندید.

فراموش نکنید که در این آموزش شستن دست ها پس از تماس با سطل آشغال الزامی ست.

بگم بی اراده ناراحت می شی اون وقت.

نه نا راحت نمیشم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.