تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

صد و چهل و سه

دقیقا من چرا درس نمیخونم میرم باب اسفنجی میبینم؟!

نظرات 9 + ارسال نظر
سالادفصل شنبه 22 مهر 1396 ساعت 20:11

کاملا برام قابل درکه..
امیدوارم زودتر یه راه برای خلاص شدن از این کلافگی پیدا کنی...
با یه مشاور صحبت کن قطعا برات مفید تر از پست گذاشتن رو بلاگته..

متنفر ام از ریخت هر چی مشاوره...برم روانشناس بهتره ب نظرم

[ بدون نام ] شنبه 22 مهر 1396 ساعت 20:01

اره گفتم "میخوام" بخونم..اما در حال حاضر نمیخونم..
شایان بشین درست رو بخون،عایا باب اسفنجی برای تو رشته ی درست درمون میشه؟؟
مگه ازمون نداری دو هفته دیگه؟!هعی بشین بخودت استرس بده تا بری بخونی

متاسفانه هیچ استرسی ندارم. حالم گرفته ست اعصاب درست درمونی هم ندارم حوصله حرف زدن با کسی رو هم ندارم..فقط میام اینجا الکی شر و ور میگم که اینم نزدیکه خسته م کنه بزنم حذفش کنم. وواااای دارم چی میگم من‌‌..زده ب سرم واقعا

بهار شنبه 22 مهر 1396 ساعت 19:55

بخاطر اینکه لذت دیدن کارتون از درس خوندن صدها برابربیشتره

آها مرسی...!

سالادفصل شنبه 22 مهر 1396 ساعت 19:54

چی گفتم من؟گفتم میخوام درس بخونم؟!
یادم نیست واقعا:/

وبلاگ خودت گفتی فک کنم. گفتی میخوام مرخصی بگیرم درس بخونم

Sara شنبه 22 مهر 1396 ساعت 18:59

جواب من یکم بی ادبیه. خودت بگیر دیه مرسی اه

گرفتم گرفتم

سالادفصل شنبه 22 مهر 1396 ساعت 18:43

خیر

خودت گفتی میخوام بخونم :|

هویجوری:)) شنبه 22 مهر 1396 ساعت 18:21

چون خیلی به کودک درونت رو دادی:)

سرور درون شده لامصب

سالادفصل شنبه 22 مهر 1396 ساعت 16:17

چون تو یه کنکوری هستی-_-

نمیخونی تو؟

x شنبه 22 مهر 1396 ساعت 14:15

باب اسفنجی میبینی چون نمیشه فقط زمبه دید

آها مرسی آره...تنوع لازمه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.