تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

صد و چهل و دو

طی تماشای یه قسمت دیگه از میتی کاُمون به این نتیجه رسیدم که کامونه ولی اون الفش با مصوت او از نوع کوتاه خونده میشه که بیشتر به آ میزنه تا اُ..!

.

.

@جود &  @کیلگ

نظرات 1 + ارسال نظر
kilgharrah شنبه 22 مهر 1396 ساعت 00:32

میتی "کومون"؟
یا حتّی
کُمُن؟

وای بمیری تو من اعصابم خورده فایلام پریده دارم می زنم تو سرم درستش کنم، اینو خوندم داره از چشمام اشک می آد این قدر که خندیدم به لفظش.
نه عاخه وژدانا کوووومووون؟

اصلا دیگه حواس نمونده برام.

بدو نبینمت....بدووو
۲۰ دیقه کارتون دیدم حجمم به فنا رفته تو بیای بخندی؟؟
آی الله....منو بزن به زمین گرم از دست اینا(ترجیحا ساحل جزایر قناری)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.