تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

صد و چهل و یک

عصر جمعه یه سهراب بخونیم دلمون واشه...ایناهاش!

نظرات 8 + ارسال نظر
Haida پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 02:04

چقدر خوبه که تو کشورمون قومیتای مختلف داریم.
اونوقت میشه یکی با واژه های کردی شعر فارسی بخونه :)

این خط دومش رو نگرفتم، یعنی چی؟

*زهرا* شنبه 22 مهر 1396 ساعت 11:19

آهان. چ جالب :)

:))))))

*زهرا* شنبه 22 مهر 1396 ساعت 09:29

خرم آباد :D

من نیز هم ولی خرم آباد نه

*زهرا* شنبه 22 مهر 1396 ساعت 01:12

صدات خوبه. اما یه سوال ک اگه جز خصوصیا نیس بگو.ترک هستی?!
من خودم لرم :)

نه ترک نیستم. لری؟...کدوم ور؟

x جمعه 21 مهر 1396 ساعت 23:31 http://malakiti.blogfa.com

مرسی فایل :)
جالبه لهجه نداری (قکر کنم این جمله تکراری بود)

لهجه دارم. تو ۲ دقیقه مشخص نیست

x جمعه 21 مهر 1396 ساعت 23:15 http://malakiti.blogfa.com

مدل چشم رو پرسیدی
نه ابروهاموم جابه جانمیشه سمت بالا, فرض کن یکم اخم کنی ابروهات میادپایین تر بعدتوهمین حالت چشمات رو تا آخرین حدممکن باز کن که سفیدی دور عنبیه ات بزنه بیرون ! اون ابرو بالا رفتن مال موقع تعجبه
حالا رنگ و سایز چشمامم تاثیر داره تو این نگاه بد

آها گرفتم....رنگ واقعا تاثیر داره. مخصوصا سبزش!

هویجوری:)) جمعه 21 مهر 1396 ساعت 22:54

تو کامنت قبلیم خیلی برخوردم تند بود..عذاب وجدان گرفتم:/شرمنده

باور کن یادم نیست اصن چی گفتی که دلگیر شم!
بیخیال بابا؛ شرمنده کدومه؟؟؟
؛)))

هویجوری:)) جمعه 21 مهر 1396 ساعت 22:50

واییی شعرای سهراب بی حد و مرز آرامش داره...
تو که صدات خوبه چرا هی ناله میکنی صدای ضبط شدم نخراشیدست و فلانه و بهمانه؟؟:/

سهراب عالیه..یه به پوچی رسیده ی چشم شسته ست که دنیا رو با یه دید دیگه میبینه و شاده...همینه که عالیش میکنه.
خوبه؟...خودم حس میکنم نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.