تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

صد و چهل

فلپ جک رو دیدم....چقد باب اسفنجیه!

فقط بی مزه ست یکم

نظرات 4 + ارسال نظر
Kilgh جمعه 21 مهر 1396 ساعت 21:32

خب یارکشی انجام شد، من با جود می ریم فلپ جک می بینیم شما هم برید دنبال هرچی که باش اکی اید.
کودک درونتون رو لولو خورده احتمالا. :))))

جدّی یه زمانی به عشق فلپ جکی که ساعت فلان از تلویزیون پخش می شد من زنده موندم. بعد که تموم شد تا یک ماه به جای قلبم حفره حس می کردم فقط. :(

ولی خب قبول دارم واقعا اینجوری نیس که نگاش کنی قهقهه بزنی باش. حالا من نمی دونم تعریف بامزه چیه تو ذهنا.
ولی برای من یه حالت شازده کوچولو و ایده آل گرا و همون مثبت اندیشی طوری که جود گفت رو داره که وقتی می گم با مزه منظورم اینه نه صرف خنده دار بودن.

از طرفی سیر داستانی ش به کنار، من عاشق مغز گرافیست های این انیمیشنم. و دوبلور هاشم که ترکوندن. وای جلوه های گرافیکی ش رسما جادوم می کنه.

به هر حال به مقیاس خنده باشه، من نه با کونگ فو پاندا خنده م گرفته تا حالا، نه حتّی با این سریاله که می گن ته خنده س، فرندز.


یه اپیزود دیگه ش هم هست، الآن یادم افتاد. همسر آبنباتی. اونم خوب بود اگه گیرت اومد اونم ببین.

حالا تیم بازیش نکن. یه قسمتشو بگو برم ببینم حال کنم بخندم و خوب هم باشه.
بابا شازده کوچولو ادبی طور و حسرت ایجاد کن و آدم سرخوش کنه همزمان...معجزه ست لامصب!
یادمه اولین بار شب قدر بود پی دی افشو رو مانیتور باز کردم بعد با صدای شاملو گوش دادم و خوندم...ارگاسمی بود لامصب...

Jud جمعه 21 مهر 1396 ساعت 20:22

داداش بذار فلپ جکو اونایی ببینن که دوسش دارن.ایش.
-__-


کیلگ دقیقا!
یه مثبت نگری قشنگی توش هست که...اون شور و شوقش برای همه چی.
یه جاش هست که به ازای هر پوست ابنبات یه ابنبات از لَری میتونن بگیرن.کاپیتان کناکلز میخوابه و فلپ جک پوست ابنباتا رو جمع میکنه.بعد کاپیتان کناکلز میگه بده من اینا رو نگه دارم.بعد میره باهاشون ابنبات میگیره.فلپ جک هم برگشته بود براش آرزوی موفقیت کنه میبینه که کاپیتان کناکلز همه ی ابناباتا رو گرفته.پیش خودش میگه که حتما برام نصفشو نگه میداره.بعد میبینه نه کناکلز همشونو میخوره.اشک تو چشاش جمع میشه و میگه وای ابنباتا بدمزه بودن و کاپیتان کناکلز نخواسته که من ازشون بخورم،چقد کاپیتان کناکلز مهربونه!!
نمیدونم.من یه حس خیلی خیلی خوبی نسبت به این کارتون دارم.
و باید بگم که گند دماغیمم شبیه کاپیتان کناکلزه خیلی!-_-

من به شخصه با فلپ جک دیدن مشکل ندارم با این مشکل دارم که میگین بامزه ست...عاقا این فلسفیه...!
یه چیز تو مایه های پاندا کنگ فو کار توصیه کنید به من...من از اونا دوس دارم!

سالادفصل جمعه 21 مهر 1396 ساعت 20:15

خیلی خیلی خیلی خیلی بی مزه اس..یعنی من حالم ازش بهم میخوره..
قبلا جم جونیور نشونش میدادو منم مجبور بودم نگاش کنم.خدا رو شکر دیگه نمیبینم این عذاب الیم رو

آخرش یه نفر پیدا شد حرف منو تایید کنه...عاقا واقعا بی مزه ست دیگه!

kilgh جمعه 21 مهر 1396 ساعت 19:46

یه چن تا قسمت دنبال کنی مزه ش می آد زیر دهنت.

عی خداوندگار.
من از صداقتش خوشم می آد، چون بچّه س خیلی قشنگ کارهای آدم بزرگ ها رو با حرفاش به چالش می کشه. شازده کوچولویی ه واسه خودش.

همه ی اپیزوداش هم باحال نیست البتّه. طنز مخفیه شاید بیشتر به نظرم.
و دوبله ش عالیه ها، عالییییییییی.

یه قسمت هست هول دماغ کاپیتان کناکلز می چرخه فقط. اونو من خعلی عشق کردم باش.

میرم آپارت میبینم. بیشترشون دوبله نشده ن. من این قسمت که دیدم اونی بود که میگفت آبنبات زیاد نخورید و اینا....
لذت نبردم رفتم یه قسمت لوک خوش شانس و باب اسفنجی دیدم که بشوره ببره!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.