تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

صد و سی و چهار. دوستانی دارم..گلاب به روتون دییوووث

میگه تو وسواس داری؟

میگم یکم

میگه در چه حد؟

میگم لیوانم جداست..مثلا

میگه کاشکی بیام خونتون

میگم چرا؟؟

میگه حالا..

میگم بگو دیگه فضول دونم ترکید

میگه خب، میشاشم تو لیوانت..

.

.

نظرات 7 + ارسال نظر
kilgh جمعه 21 مهر 1396 ساعت 00:35

ای وای من وبلاگ صاحب دو تا کامنت پایینی رو می خوام اگه در دسترس هست.
خخخ. آتیش پاره. دقیقا کامنتی که دلم می خواست رو اومد کوبوند پس کلّه ت. :)))))

آوین یا بهار؟؟
مهم نیست حالا کدومشونو میگی چون آدرس هیچکدومو ندارم!

وجوج پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 23:44 http://http://crisp.blog.ir/

هممم
در راستای روشن سازی آوین باید گفت که گواهی سلامت دهان و دندان یکی از شروط ضمن عقد میتونه باشه حتی!پس سخت نگیرید و فقط قبلش مسواک بزنید!ایدزهم نمیگیرید اینجوری:)

وجوج برو حال کن...آی پی ت زده امریکا!!!!!
.
.
واقعا این دهان و دندان رو باید گواهی بدن...خیلی لازمه..حالا آدم محض اطمینان یه خمیر دندون مسواک تو کوله وسایل ضروریش داشته باشه ضرر نداره...امکانش هست پیش بیاد کلا!!

آوین پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 22:14

نکنه لبم نمیگیرین شما وسواسیا؟
یا این جزو بهداشت نیس؟

(چرا انقدر کامنتهام کثافت شده =))))) )

لب که نگرفتم هنوز ولی فک کنم اون لحظه عشق هوس یا هر چی به وسواسه غلبه کنه..!

x پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 18:57

ادم النظافه من الایمان و وسواسی اتاقشم خیلی تمیز می کنه
اتاقتو بایدبرق بندازی تهویه جان

نه تو اون زمینه گشادیسم بر وسواس غلبه داره متاسفانه ایکسی!

Sara پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 12:24

یه دیوس بالفطره-_-

فحش نده ب بچه...گناه داره ؛)

بهار پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 12:21

آفرین خوشم اومد پسر باین تمیزی کی دیده
ماهایی که ازنظرمون جدابودن لیوان جزحداقل های نظافتو رو بهمون میگن وسواسی! ینی ستمه برام وقتی این کلمه رو راجبه خودم میشنوم!

نه خوبه یکی مثه خودم پیدا شد...
واقعا چرا درک نمیکنن این ملت؟!

x پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 12:05 http://malakiti.blogfa.com

الهی :))

من حتی بایه قاشق هم غذا خوردم بایکی دیگه !یه بشقاب نه ها ,قاشق. یدون این که قاشق رو بشورم :)))

عح عح عح....
.
.
برو دیگه باهات حرف نمیزنم ....چیه این ایکسی...یکم النظافتو من الایمان پلیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.