تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

صد و سی و سه

گفتن نداره ولی فقط به عشق زمبه نشستم دارم میتی کامون میبینم ..!

نظرات 6 + ارسال نظر
kilgharrah جمعه 21 مهر 1396 ساعت 23:46

آقا ولی رسما جمع کنید هردوتاتون ها.
مگه اصلش میتی "کامان" نیست؟
روحیات منو به بازی نگیرید. "و" رو از کجا می ندازید تو لقبش؟

عح جود بیا بینم این چی میگه...!
.
.
بزار برم آپارت ببینم چیه میام دقیق میگم!

Jud جمعه 21 مهر 1396 ساعت 13:44

کیلگ من زبان اصلیشو ندیدم ولی از روی تیتراژ اولش حدس میزدم که دوبلش خیلی قشنگتره.
از اینجا من چند قسمتشو پیدا کردم:
http://www.aparat.com/result/فلپ_جک

بیا تحویل بگیر کیلگ

kilgh جمعه 21 مهر 1396 ساعت 00:52

جود فلپ جک دوبله یا زبان اصلی؟
دوبله ش خیلی خدا بود ولی حدود دو سال پیش من گشتم اصلا رو اینترنت گیر نیوردمش.
منم می خوام اگه دوبله س.

تازه ما هنوزم تو خونه هم دیگه رو با اسمای کناکلز فلپ جک صدا می زنیم وقتی رد می دیم.

جووووود این با توعه...بیا جوابشو بده. به من ارتباطی نداره کامنتش

Jud جمعه 21 مهر 1396 ساعت 00:24

من نماینده ی حاکم بزرگ میتی کومان،بهت میگم که تو شخصیت میتی کومانو با میتی کامون لکه دار کردی!ننگ بر تو.
تازه نوشتی به درک؟!-__-
فلپ جک فلپ جکه دیگه چی بگم اخه.

من از بچگی میتی کامون میگفتم خو..چکار کنم؟؟؟
خیلی هم دوس دارم اسمشو. میتی کومان رو زبونم نمیچرخه اصن!
.
.
من فلپ جک ندیدم جود....میخوام :/

Jud جمعه 21 مهر 1396 ساعت 00:20

ببین من خودم آدمیم که دارم روزانه فلپ جک دانلود میکنم،خب؟!
میخواستم بگم میتی کومان،نه میتی کامون بابا!-_-

غلط املایی به درک...فلپ جک کدومه؟؟؟؟
میخوام!

Jud جمعه 21 مهر 1396 ساعت 00:11

از صبح منتظرم یکی بیاد واسه این پستت کامنت بذاره :میتی کومان!

ببین دلم خواست وقتی با صدا سگیش حرف میزنه و کاراته کاری میکنه رو بببنم...دله دیگه میخواد لامصب..وقتی بخواد کی میخواد جلوشو بگیره؟!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.