تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

صد و سی و یک

از اونایی که باید رو دیوار نوشت..

ایناهاش!

نظرات 4 + ارسال نظر
سالادفصل پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 14:00

اخه حفظیاتش هم خیلی چررررررته...متنفرم از پیش دو [البته به جز شارش]چیه عین طوطی باید حفظ کنی

قبول دارم!
ولی چه میشه کرد؟!

سالادفصل پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 11:58

از همین که همه اش حفظیه بدم میاد دیگه-____-

اووووو از حفظی بدت بیاد عین من بدبخت میکنی خودتو

نارنجی پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 11:42

مامان بابات رو باید بذاری رو سر حلوا حلوا کنی
من چهار تا منگنه زدم به دیوار اتاقم
میخوان پرتم کنن بیرون

اتاق من کلا جز خونه محسوب نمیشه....اتاق شایانه!
عکس کاملشو دیدی؟!

سالادفصل پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 01:25

عح عح..فصل اخر زیست پیش،قارچ ها.چقدر من از اینا بدم میااااد.میبینمش حالم بد میشه،.
.
.
چطور بدت نمیاد رو دیوار اتاقت اینقدر بنویسی؟؟؟؟؟

قارچا که آسونن...فقط باید اسماشونو حفظ باشی!
.
.
یه جوری گفتی که دو حالت ایجاد میشه ..یا باید بدم بیاد یا بی تفاوت باشم!
من خوشم میاد عمو!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.