تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

صد و بیست و هشت

دستم خورد یه وویس از خودم پلی شد اپیلاسیون شدم...قبلا فک میکردم  صدام خوبه الان ایمان اوردم به توهم بودن ماجرا!

نظرات 4 + ارسال نظر
x پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 10:48 http://malakiti.blogfa.com

نه همه یه جورایی دیوانه هستن فقط ماخیلی ادم های روراستی هستیم با خودمون , حقیقت رو پذیرفتیم !

این کامنته رو کپی کنم زیرش بنویسم آرتور شوپنهاور بفرستم واسه یکی از برنامه های شبکه چار به عنوان جمله قصار بخوننش

x پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 09:51 http://malakiti.blogfa.com

منم همین طور :/

فک میکردم فقط من دیوونه م از خودم وویس میگیرم:)

سالادفصل چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 21:50

شوخی کردم تهویه..صدات جدا خوبه

انگیزه باشه خوبه...نباشه صدا لولا روغن نخورده در میدم.
.
.
چه باحاله داغ داغ کامنت جواب میده آدم!

saladfasl چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 21:43

حالا مثلا ما باید بیایم بگیم صدات خیلی هم خوبه -__-
واقعااا صدات بده تهویه..تو خونه سعی کن دیگه خ کم حرف بزنی:d

نه همچین انتظاری ندارم واقعا...
یه فیلم تولد دیدم یه صدای نخراشیده ی مسخره همش حرفدمیزد..فهمیدم خودمم..کلا رو حالت خفه خونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.