تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

صد و بیست و سه

اعصاب یه کار نداشته باشم رانندگیه. ده دقیقه ست رفتم بیرون و اومدم یه سر درد گرفتم که فقط باید کله مو بکوبم تو دیوار تا حل شه. 

از صب تا حالا دوبار با ملت حرفم شده؛ چل بار فحش دادم چند بارم سرمو کوبیدم تو فرمون. با توجه به شرایط روانیم فقط یه پاترول دو در میتونه ماشین مناسب من باشه. سفته هر جا بکوبمش اعصابم خراب نمیشه؛ یه گاردم میزنم جلوش باهاش بقیه رو هل میدم که راه برن..مرسی عح

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 01:59

ای جان سلیقه بابات چه گوگولیه

گوگولی؟؟؟

x چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 23:41

از رانندگی متنفرم
اعصابش رو ندارم
هر وقت حتی حرفش میشه یکی ازم میپرسه پشت ماشین میشینم یا نه رعشه میگیرم در این حدواقعا

نه من قبلا خیلی راحت بودم. ماشینا رو دوس نداشتم راحت گاز میدادم میکوبیدم اینور اونور..الان این سمند قرمزه رو دوس دارم اعصاب نزاشته برام. چل باره به بابام میگم اینو بفروش سفیدشو بگیر میگه نه..خوشگله :(

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.