تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

صد و بیست و دو.

اونی که از همه عکس خوب میگیره و بعد میان ازش عکس میگیرن و به طرز معجزه آسایی شبیه کوتوله های سفید برفی در میاد منم!

فک کن آخرش هم میشینن میکن واه واه...ببین ما چه خوش عکسیم و تو چقد بد میوفتی :/

حالا خودمم قبول دارم بدعکسم و بلد نیستم بخندم و وقتی به دوربین نگاه میکنم چشام اشک بار! میشن ولی خداییش نه تا اون حد :(

نظرات 6 + ارسال نظر
kilgharrah پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 11:31

عح. این خط آخرش خصوصا دغدغه مشترکه. :))))
منم همین دو روز پیش یک همچو پستی آپلود کردم.
تقلید کار.

شماره پستو اشتباه گرفتم قسم الکی خوردم!
.
.
پستتو دیدم دیدم!!!

Sara چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 14:57

سرعتت کانال خوانیت تو حلقم شایان-_-

هنوز تموم نشده!

Sara چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 11:40

برات کشفش میکنم. غمت نباشه پکوری

اکوری توت فرهنگی (!) تونه..!

Sara چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 09:32

دیدمت سی چل تا عکس دخترکش ازت میندازم. باید زاویه زیباییت رو کشف کنی بعد همه عکساتو از همون زاویه بندازی

الانم میکشم...فقط از ترس احتمالا!
.
.
مشکل همون زاویه ست که کشف نمیشه سارا :(

وجوج سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 23:11

اوه
تولد فاطی رو تبریک بگو
و ایمان بیار به مهرماه

قضیه رو دینی اعتقادی نکن!!
تولدشم مبارک:))

x سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 23:05

منم از همه خوب عکس میگیرم اونوقت انقدر اینا بی هنرن که تو همه عکساشون عین چیز میفتم :/
فقط دخترخالم خوب عکس میگیره اونم یه شهر دیگه اس :/

من فقط یه عکس خوب دارم...عمق فاجعه رو در یاب..!
تو هم فک کنم همین وضعت باشه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.