تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

صد و هشت. به نام خدا مودم خانه هستم

از صب بو بردن نت هدیه دادن بهم؛ داد میزنن شاااایااان نقطه اتصال!

.

.

شما فک کن خواهر شماره  ۱ چند سالی بود بهم میگفت "اون" الان بهم میگه شایان...در این حد عزیز شدم!

الانم با گوشیم اوردنم تو هال زدنم تو شارژ که بهتر آنتن بدم :|

نظرات 6 + ارسال نظر
Sara چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 10:50

هیچی سرجاش نیس. فقط تو نیستی پسر

ایمان اوردم به اینی ک گفتی..

نارنجی چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 05:30

چرا از این چیزا به من نمیدن؟؟؟

حالا یه بار منوشانسم گرفته ها....!

X چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 02:13

غلط کردم رییس , باخودم بودم

عخی...ایطوری نکن بهت نمیاد!

Sara سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 23:27

اگه حوالیت زندگی میکردم الان عزیزدلم بودی ولی فعلا همین شایان بمون

من چقد موقعیت جغرافیاییم اشتباهه..

x سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 21:56 http://malakiti.blogfa.com

واقعا!؟
چقدر چشم و همچشمی بین اپراتور هازیادشده :))
دیشب دیدم ایرانسل 15 گیگ نت تا 20 مهر رایگان هدیه داده

جالبه که من چندوقته می دیدم هی عددمصرفیم تغییر نمی کنه ار مقداری که قبلا نت خریدم می گفتم لابد یهو کم می کنن!بعددفهمیدم مصرف داره از هدیه کم میشه :)))

ببین ایکسی اینا رو به من نگو...من الان ذوق مرگ این هدیه م خواهشا کوفتم نکن!

x سه‌شنبه 11 مهر 1396 ساعت 19:07 http://malakiti.blogfa.com

خدا خیر بده ایرانسل رو

همراه اولی عستم ^_^

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.