تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

نود و شیش.

نیت کردم دو ساعت زبان بخونم. فعلا دو بار اتاقم مرتب کردم، کامنت های وبلاگ جواب دادم، همه وبلاگ ها رو خوندم، در راستای صله ی رحم رفتم دیدار اقوام، دو تا مستند تاریخی دیدم و الانم دارم ناخون هام میگیرم...
همین طوری پیش بره تا ۴۸ ساعت آینده نظام سرمایه داری فاسد امریکا رو هم اصلاح میکنم!

نظرات 3 + ارسال نظر
سالادفصل دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 22:51

زبان برای کنکور؟!
بشین درست رو بخون تهویه!

اره کنکور. میخونم. .‌

x دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 22:13 http://malakiti.blogfa.com

نه دچار خجلت نمیشن

الان دکورش ضایست...بعدا ارسال میشود..!

x دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 20:58 http://malakiti.blogfa.com

یه عکس از اتاق مرتب شدت بذار رییس. بلکه پند گرفتیم :)
//دوره اخره زمونه //

نه عزیزم، ریا میشه زشته. از اون گذشته ممکنه کسانی که اتاق خویش تمیز نمینمایند دچار خَجلَت شوند (اون استیکر چشمک زبونه تلگرام)
.
.
چرا؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.