تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

هشتاد و دو. مردم چه انتظاراتی دارن؟؟

میخوام گوشیمو به مامانم بفروشم میگم ۹۰۰تومن..میگه نه ۷۰۰..معامله مون نمیشه.

آخه شما بگین آدم سرِ یه گوشی نباید ۲۰۰ تومن سود کنه؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
تارا چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 04:29

قد بلندا
مردادیای خاص
فروردینای مغرور
خردادیای سگ اخلاق
#ریدم_وسط_ژن_برترتون

تارا قشنگ یه توییت تاپ میشد این کامنتت!

سالادفصل سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 18:22

دیگه اینجا بحث حریم شخصی نیست،بحث سر اینه ک جناب عالی دارید برای مادر زرنگ بازی در میارید-__-
حالا فروختیش؟؟؟

نه مامانم از من زرنگ تره...گفت نمیدیش به درک..اصن من گوشی واسه چیمه؟؟
.
.
نخرید :((

Sara سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 15:02

اخه دا و باوه مه نارن

خو مه کوریکم...

سالادفصل سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 14:22

چرا اینقدر لوس میکنن تو رو؟؟؟؟گوشیت رو همینجوری برداره برای خودش،مثلا میخوای چیکار کنی؟

هه....من حریم شخصی دارم عیزم!
.
.

Sara سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 13:23

خو هواته دارن

دا و باوه مِن خیال داری نااشتاوَن؟؟

x سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 12:33 http://malakiti.blogfa.com

نه 700 مامانت نه 900 ئه تو ,800 خیرش رو ببینید !
راستی اولین باره که دارم با اینترنت سیم کارتم کامنت میذارم برای کسی :))

نه الان چون میخوان درس بخونم یه تومنم بگم میخرن..دارم قیمتو میبرم بالا. بابام گفته یه تومن تا چی پیش بیاد
.
.
واقعا؟؟....عجیبه. فک میکردم کلا دیتا میای

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.