تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

هفتاد و نه. واقعا چرا؟؟

اخبار داره آمار نوجوانان با سابقه ی استعمال قلیان رو میگه..یه لحظه رفتم تو فکر.. احتمالا فک کنی که توو این فکر که چرا نوجوان باید قلیون بکشه؟...ولی نه؛ توو این فکر که چرا من تا حالا قلیون نکشیدم؟....

.

.

یکم که فک میکنم دلیلش احتمالا اینه که دهنیه!

نظرات 2 + ارسال نظر
صخره چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 17:57

سری داره مشتی تعویض میکنی دهنی نباشه

اونم پلاستیکه سرطان میگیره آدم :||

x دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 23:46 http://malakiti.blogfa.com

تو این وب جدیدت پست ها به کنار , کلمات کلیدی هم به کنار :)) جالب برچسب میزنی :))

حس میکنم پسته خوب منظورمو نمیرسونه با برچسب یه جور کلمه پراکنی میکنم منظورم تو ذهن شما تداعی شه!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.