تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

هفتاد و شیش. تِف

تف به این دندون که تعادل مالی زندگیمو به هم زده..واقعا تِف

نظرات 4 + ارسال نظر
نارنجی پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 11:46

گفتم دیگه
دانشجوهای پزشکی و دندون و دارو تو یه سری از دانشگاه ها بهشون خدمات رایگان پزشکی و دندون پزشکی میدن
یعنی مثلا مجانی میری دندون هات رو تو بیمارستان دانشگاه درست میکنی
البته همه دانشگاه ها اینطور نیست

از خاله م پرسیدم اونا از اون دانشگاه هایی هستن که اینطوری نیستن!

نارنجی چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 08:42

ببین دیوونه نشی بری پول به این دندون پزشکا بدیا
فعلا دندون درد رو تحمل کن
سال دیگه که دانشجوی اون سه رشته اصلی بشی اکثر دانشگاه ها خدماتش رو رایگان به دانشجوهای سه رشته میدن
الان من خودم دندون هام رو گذاشتم وقتی رفتم دانشگاه درست کنم که پولی که داریم میدیم رو حداقل نصفش رو در بیارم خیلی دلم نسوزه :/

نه متاسفانه پوله رو بر باد دادم.
.
.
بیشتر تعریف کن ببینیم ماجرا چیه؟

سالادفصل دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 23:27

لری توف همون توفه که:/لری شما چقدر با ما فرق داره

نه واسه ما هم توفه ولی من خواستم پر مایه باشه که حسُ برسونه :))))

kilgh دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 16:53

حالا چرا با کسره؟
لریش اینجوریه؟

نه بابا لریش میشه تووووف...تِف یه جوری با دهن کجی و تحقیر تلفظ میشه بیشتر حال میده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.