تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

هفتاد و پنج

چی فک میکنن ملت که درباره سیاست بین الملل و روابط امریکا و روسیه نظر میدن و پروفایلشون کاریکاتور پوتین و ترامپ میزارن؟

جدی فک میکنن دهنشون شبکه فاضلاب شهریه که  به این حجم گه خوری میکنن؟؟؟

.

.

ایناهاش


نظرات 3 + ارسال نظر
x چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 23:49 http://malakiti.blogfa.com

شایان تحلیلت در مورد کاریکاتور رو خوندم عالی بود

من قبلش متوجه نشدده بودم این بالانسه اون پوتینه و...

تحلیل گر کاریکاتور های سیاسی...مستر شایان

kilgh دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 23:10

از روی نقشه ای که روی پیرهنشه می فهمیم که پوتینه؟
آیا اون نقشه ی روسیه س پشت پیرهنش؟

و تخته ش این قدر پایین بود که اصلا دقّت نکردم رو دیواره و حالت الّاکلنگی داره. بیشتر حس کردم مثل دزد های دریایی از روی عرشه ی کشتی داره پرتش می کنه پایین صرفا.

نه نقشه کدومه؛ حالت چهره و مرموز بودنش میگه که پوتینه. از اونجایی که پوتین یه نظامیه مرموز بودنش تو کاریکاتور کشیدن یه مشخصه خوب میتونه باشه.
الاکلنگش یه جور تعادل قدرته..کاریکاتوره قوی و پر مایه ایه. ساده ست ولی عالیه

kilgh دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 16:54

اونی که داره پرت می شه پایین پوتینه؟
یا نماد کلی کره ی زمینه؟

نه مثلا خواسته بگه امریکا و روسیه یه جور در تعادلن که ترامپ اینو نمیفهمه میخواد روسیه رو بندازه پایین که خودش بیاد بالا فارغ از این که با سقوط روسیه خودشم سقوط میکنه..پوتینم نماد روسیه ست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.