تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

شصت و هفت. زندگی کارمندی

بابام حقوقشُ داده به من...الان کارمندی دارم زندگی میکنم.

.

.

خوشبختانه چیزی به آخرماه نمونده؛ یه ۲۷ روز دیگه ست!

نظرات 1 + ارسال نظر
x دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 00:31 http://malakiti.blogfa.com

حسودی...!
البته من به " باداورده " اعتقادی ندارم امیدوارم خودم زود بتونم کارمندشم !!!!

حالا منم زیاد کارمند نیستما..از سه تومن فیشش سیصد تومن میگیرم..ولی آینده روشنه..هشت ماه دیگه کامل میشه!
البته دسترنج خود آدم خیلی بهتره...(حالا نگفتم مفت باشه کوفت باشه که حالتو نگیرم)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.