تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

چهل و نه. (سیامک انصاری وار به لباسشویی مینگرد)

صب با صدای نوحه مسجد از خواب بلند شده با هندزفری رو میز نشته ادل پلی میکند که ناگاه مادر لباس شویی را روشن کرده خانه را روی وضعیت ویبره قرار میدهد...در این حین ادل یک لحظه مکث میکند به پرشین ورد ضجه وار میگوید"داداش حنجره م پاره شد یه لحظه موزیکُ پاوز کن تموم کنه لباس شویی بعدش خودم واست شجریان میخونم"

نظرات 2 + ارسال نظر
سالادفصل جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 12:19

اتفاقا من صبحا خوشم میاد اینجور چیزا بشنوم..صبحایی که صدای اذان صبح رو میشنوم واقعا حالمُ خوش میکنه...

من صب با صدای سلندیون هم از خواب بیدارم کنن پاچه میگیرم حالا فک کن این انکرالاصوات چ ب روزم اورده...

بهار جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 11:29

جزو مسخره ترین اصواتی که خواب صبح را
بر ما حرام مینمایند

علاوه بر خواب زندگی رو بر ما حروم کرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.