تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

چل و دو. چش ام کفه پام

یه چیز پارسال نوشته بودم خوندم صدا ضبط کردم..گوش که دادم گفتم وااای آلن دلون کی بودم من؟؟؟

هیچی دیگه الان سرما خوردگیم یه بلایی سرم اورده که صدا لولای درِ دوسال روغن نخورده میدم :(

نظرات 4 + ارسال نظر
نیکیا سه‌شنبه 4 مهر 1396 ساعت 00:28

یه چیزو همین جا بگم.اولین بار که وویس گذاشتی فک کردم‌ وویسای بهرام رادانو از جایی برداشتی.هه....ولی بعدا فهمیدم خودتی

الان بهرام رادانم؟؟؟
‌.
.
برید کنار بهرام رادانی نشید!

بهار جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 01:28

وویسایی که تو کانالت میذاشتی اونجا خوب بودصدات
سرما نخورده بودی اخه
راستی کانالتو چقد زود منهدم کردی!

کانال داری و وبلاگ داری من همینه...ناگهان میزنه به سرم و صدق الله علی العظیم!

تارا پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 18:08

من وقتی صدای ضبط شده ی خودمو میشنوم تا دو روز میرم تو غار تنهاییم!

عاقا...تو که صدات خوبه، چرا آخه؟؟

Sara پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 12:26

اگه اینجوریه پس اون صداهاییکه من شنیدم کی بود

اولا" سرما خورده بودم اون دفه، دوما" گفتم از نظر خودم نه شما!!!
یه پیام بده تو واتس اپ، سیم کارتمو یوسیم کردم حذف شد شماره ت :(

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.