تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

چهل. با یه همچین وضعی مواجه ام!

این

نظرات 7 + ارسال نظر
بهار جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 01:25

فقط میل زورخونه وچسب یک دو سه

چسب دارم؟...کجاست؟؟
بگو نیاز دارم!

سالادفصل پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 23:36

مرتب شد؟!

نصفش تقریبا

پرتقال پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 23:13

یا باب الحوایج

یا همون!

saladfasl پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 12:38

ولی حداقل یه گردگیری بخاطر سلامتی خودت بکن

حالا قراره امروز مرتب کنم همشو..!

x پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 03:21

رییس کاش میشد اتاقتو به ایکس بزرگم نشون بدم یکم قدردان من باشه :/ اتاقم فاجعه اس ولی قابل تحمل تر از مال توئه :))

خب نشون بده...من مشکلی ندارم ؛)
.
.
تو دیگه چرا؟..چرم سازی و اینا؟!

سالادفصل پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 01:08

:|
چقدر خااک روی چراغ مطالعه ات نشسته:/
اون وقت مامان من به چارتا دفتر و کتابی که رو میز پخش و پلان میگه بی نظمی :(

من دیگه قبول کردن قابل تغییر نیست وضع زندگیم. به هیچیش نمیشه کرد ایمان آوردن!

نارنجی پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 00:59

مامیت کاری باهات نداره؟

نه اتاق من ایالت خود مختاره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.