تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

بیست و نه. عااااااییییی

داشتم خط خطی میکردم یه مشاوره زنگ زد مخمو بزنه. انقد فک زد ماهیچه دستم گرفت...الان دستم باز نمیشه..عای تِف بهت زندگی

نظرات 2 + ارسال نظر
x چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 00:00 http://malakiti.blogfa.com

چه حوصله ای داشتی اراجیفش روشنیدی!
من هر مدل تلفن تبلیغاتی بزنن تا بفهمم قراره مخم رو بریزن تو فرقون (فرغون ) میگم ممنون نیار ندارم وتا طرف بیاد واب بده تقققق گوشی رو میذارم:))))

بیکار بودم سر صبی. گفتم گوش کنم ببینم چ خبره چی میگه!
آخرشم دست دردش موند واسم..

mim سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 19:02

چه نازک نارنجی

نگو!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.