تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

بیست و هشت. (سرش را در بالش فرو میکند)

ناموسا هفت صب آدمو بیدار نکنید...حالا هر دلیلی هم میخواد داشته باشه

نظرات 2 + ارسال نظر
سالادفصل سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 12:15

یه جوری نوشتی من فکر کردم از هفت صبح تا الان بیداری:-

نه دیگه...الانم گشنمه خوابم نمیبره وگرنه خواب بودم الانم :)

سالادفصل سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 12:03

هفت صبح که تایم خیلی مناسبی ه برای بیدار شدن..میخوای بیشتربخوابی؟؟؟(وی هم زمان با نوشتن کامنت کمی صبونه میخورد)

هفت صب بابام..نه صب خاله م...ده صب کنتور آب نویس
پووووف

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.