تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

بیست. قوزهای بالا قوز

آزاد مردود..سراسری مردود..سرما بخوری..آخرشم دندونت بریزه..

حجم بدشانسی رو بنگر..

نظرات 5 + ارسال نظر
mim چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 21:29

ندیدم دندون توی این سن یهو خود ب خود بریزه! حتما کاریش کردی!!!

پس به عنوان اولین مورد ببین!
مثلا چکارش کرده باشم؟!

x چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 00:03 http://malakiti.blogfa.com

رییس خود دندونت ریختیا ترمیم سیاه داخل دندونت ؟ (که قبلا پر شده بود؟)

نه این کنار اون قبلیه بود که پر کردم. از وسط یه تیکه ش ریخت..ساعت ۲ ظهر بود..نسخ دراز کشیده بودم یهو یه چیز سفت رفت زیر دتدونم..براندازش که کردم دیدم دندونه...
پوووووف

mim سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 19:25

اونی که قبلا پر شده بود ریخته؟

اون قبلنی رو یادته؟....
نه یکی جفت اون!

kilgharrah یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 18:24

واقعنی دندونت بریزه؟

بریزید داداچ.... یه تیکه از وسطش کنده شد

.... یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 17:21

یعنی میخای بخونی برا سال بعد؟؟

اگه تکمیل ظرفیت قبول نشم دو راه دارم..یا مهندسی یا خوندن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.