تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

نوزده. درک متقابل

من دارم لرز میزنم زیر پتو عطسه سرفه...بعد خانواده محترم خار مادره دَرک رو مورد عنایت قرار دادن کولر روشن میکنن :/

نظرات 1 + ارسال نظر
kilgharrah یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 18:23

می دونم آره تو تابستون خیلی خر است. خیلی.
امضا: یک تازه از سگ لرز نجات یافته.
تازه هنوز مونده به زودی بهت می گن که مشکل اونا نیست که تو تابستون مریض شدی. :)))

روزی چنتا دعوا دارم سر این قضیه..اصن منو درک نمیکنن..نصف دریچه کولرمو با چسب پنج سانتی بستم ولی باز سگ لرز میزنم..اصن یه وضعیه..
پووووف

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.