تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

هجده. جدی

هیچ وقت انقدر بی هدف و با نمیدونم چکار کنم نبودم. 
نظرات 3 + ارسال نظر
kilgh سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 03:39

هش تگ #چگونه_وسواس_مرض_گونه_ی_خود_را_به_دوستان_مان_منتقل_کنیم.

مثال یافت شده: وسواس تازه جوانه زده نسبت به ساعت کامنت ها در بلاگری فلور نام.
منتقل شده از: یک اژدهای بی همه چیز فلان فلان شده.

ناموسا راضیم ازت. :{

ویروس به من منتقل میکنی؟؟
عطسسسسسسسسسسسسه!
بیا بگیر این جدیده رو تا بفهمی چه خبره....گلو درد آبریزش بینی...هه
.
.
خوبه دیگه فحشا رو خودت به خودت دادی نیازدبهدزحمت من نیست!

نارنجی دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 19:24

لیست وبلاگ های تازه تاسیس شده رو تا یه هفته حدودا نمیذارن تو قسمت به روز شده ها
واسه منم هرچه میگشتم نبود
بعد از یه هفته اومد

احتمالا همین باشه. مرسی

kilgharrah یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 18:18

هی فلور.
ابنجا... عجیب... حس خوبی داره.
جدّی.
انگار که سال هاست وجود داره و یه وبلاگ تازه نو نوار شده نیست.

فقط بهم بگو... چرا اسمت تو به روز شده های بلاگ اسکای نمی آد؟ خودت هیچ ایده ای نداری چرا؟ شاید به خاطر تعداد پست های زیادت باشه. ولی دیگه از اون جا نمی تونم پیدات کنم. یعنی نیگا تو توی دو روز حدود بیست تا پست گذاشتی.
من به روز شده های بلاگ اسکای رو تو این دو روز نگاه کردم و حتّی یدونه پست هم ازینجا پیدا نکردم.
نمی دونم برنامه شون چه جوری کار می کنه.

و راستی توی این پست.
عبارت "بی نمی دونم چی کار کنم" درست نیست. معنیش رو عکس کرده.
باید بگی : "با نمی دونم چی کار کنم" یا یک همچو چیزی.

و اینکه حالا واقعا... چاره چیست؟ تصمیمی گرفتی یا نه هنوز؟ بریم بمیریم خلاص شیم؟ همین؟

اول ساعت کامنتتو نگا کن جیگرت حال بیاد. بعدش خدمتت عارضم که عشقمه این قالب...داشتم پیچکو میگشتم هیچکدوم در حد پسند نبودن..اینو دیدم دامن از دستم برفت کلا!
.
.
فک کنم مشکل قالب باشه که تو بروز شده ها نمیاد..الانم خودم دیدم نبود. سر در نمیارم مشکلشو حل بنمایم.
.
.
راس میگی پستم مشکل داره. مرسی که گفتی.
اممممممم راجع به اون قضیه هم فعلا همون بریم بمیریم تو دستور کاره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.