تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

یک. افتضاحیه

ناموسا" فک کردین از دست من راحت میشین؟!

هه

نظرات 5 + ارسال نظر
تارا چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 19:36

خب شاید کامنتاتون واقعا بیش از دو کلمه جواب نداره!
من توی دنیای واقعی هم سعی میکنم همیشه با بله و خیر جواب بدم و از زیر توضیحات اضافی در میرم! اونوقت چه انتظاری از من دارین آخه!!!
وبم هم آپ میکنم اما خب نه زود به زود! سعی میکنم زود به زود آپ کنم!

نه داداشه من کامنت جواب دادن یکم باید مفصل باشه تا طرف چیز! نشه....آپ کن. زود زود آپ کن

تارا سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 00:18

خطاب به ایکس و شایان:جفتتون کمر بستین به ضایع کردن منا!
یادتون باشه...!:)))
اون موقع که من در روز چندتا پست میذاشتم شما کجا بودین آخه!

از عجایبه واقعا...آرشیو من و تو رو ببین متوجه میشی که هر وقت من بودم تو نبودی و هر وقت تو بودی من نبودم..!
حالا گفتن هم نداره که هر وقت بودی هم جواب کامنتمونُ دو کلمه ای میدادی انگیزه واسه کامنت گذاشتنمون نمیزاشتی:دی
.
.
حالا اینا رو بیخیال..چرا آپ نمیکنی وبتو؟...خبریه؟

x یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 01:18 http://malakiti.blogfa.com

رییس ! مبارک باشه
خطاب به تارا :تارا جان خوب تواصلانمی نویسی که بخوای وب عوض کنی ! سه ماه یه بار میای چهار تا پست میذاری بعد تا چند ماه دیگه غیبت میزنه :|||
وب عوض کردن مال اوناییه که مرتب هستن :))

مچکر خانم ایکسه.
تارا که کلا غیب شده. هر وقت من دارم میرم میاد یه کامنت با مضمونه گندت بزنن بیا سره خونه زندگیت میزاره و میره :)))

[ بدون نام ] شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 19:20

اره فکر کردم دیگه نمی خوای بنویسی..یعنی چی ک پونصدتام پر شده؟نکنه بعد پونصدتا پست در اینجا رو تخته میکنی؟!
+می اومدی بیان خب

اره دیگه. هر وبی ۵۰۰ تا بیشتر حال نمیده بمونی توش. وقتی زیاد شه بیاد به سبک وبلاگ بنویسی نه خودت. میفهمی که چی میگم؟!
.
.
از بیان متنفر ام...متنفر!

تارا شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 17:29

الان این وب با اون یکی چه فرقی داره!؟
بابا شما چرا انقدر وب عوض میکنین!
من چندین ساله وب دارم فقط یع دفعه عوض کردم وبمو اونم وقتی فیلتر شد!

اون وبم همه چیم توش بود. ترسیدم واقعا یه آشنای فضول پیدام کنه. وقتش بود که دیگه عوض کنم.
تارا جالب میدونی چیه؟....اولین‌کامنت این یکی و اون یکی از تو بود!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.