تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

پنجاه و چهار. 4G

چند روزه سیم کارتمُ یو سیم کردم نتم فورجی شده؛ اصن نمیتونم کار کنم باهاش..من کندم این تنده. فی المثل الان حواسم نبود دستم خورد ۱۵ مگابایت آهنگِ چرت دانلود شد..پووووف

هواوی جانم کجایی؟؟؟؟ میخوامت

نظرات 1 + ارسال نظر
x شنبه 1 مهر 1396 ساعت 13:52 http://malakiti.blogfa.com

هوآوی خیلی خوبه
من قبلا یکی داشتم فقط واسه این که ورژن اندرویدش به مچ بند هوشمندم نمیخورد رفتم یه ال جی خریدم با باطری عالی و اندروید 6 ... ولی اصلا باهاش حال نمی کنم :( هوآویم رو بیشتر دوست داشتم

ال جی دوربینشون خیلی توپه...دوس میدارم !!
.
.
هواوی اینش خوبه غصه شو نمیخوری خراب شه..!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.