تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

تهویه شماره ۱۷ (فصل دوم)

قبلا گفتم "هوا رو ولش دنبال ریه های تازه باش" ولی الان دیگه ریه هم‌نمونده ناموسا"..بریم بمیریم خلاص شیم!

دو. حالا مدیونی فک کنی بلد نیستم حذفش کنما!!

 بنده آتئیستی هستم مقید به تکالیف شرعی..فی المثل همین ذکر ایام هفته رو اون کنار ببینید!

نظرات 4 + ارسال نظر
سالادفصل یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 20:48

عه ذکر روزای هفته رو برداشتی ک:/

شرمنده...فک کردم بلد شدم رفتم دیکشنری رو حذف کنم زدم اینو حذف کردم :(

سالادفصل یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 13:41

اره:))خلاصه ک مرسی بابت این حرکت فرهنگیت

یاد گرفتم حذف کنما....الان فقط احترام به سلیقه مخاطبه که حذف نمیکنم :دی

سالادفصل شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 22:14

اتفاقا خوبه..من همیشه دکر پنج شنبه ها رو یادم میره..

نه خوبه پس..میزارمش واسه پنج شنبه هات!

نارنجی شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 19:32

و من با قطعیت میگم که تو آتئیست نیستی
میخوای باشی ها
ولی انگار خودتم بهش اعتقاد نداری
فقط زور میزنی که باشی
وگرنه آتئیستی که اینجوری نی

خانم دکتر آتئیست بودن دست مایه ی طنزه برام. اصن اعتقادی ندارم من که به یه چارچوب بخوام پایبند باشم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.